Friday, January 14

Modul Oh Modul,



pejam celik pejam celik dah masuk 2 sem aku kat UiTM, Dungun ni. dan seperti biasa, setiap kali awal sem haruslah, eh tak WAJIB lah bagi setiap pelajar utk menjalani Modul yang telah dianjurkan oleh UiTM. Pada semester lepas, modul klas aku telah di supervise oleh Cik Didi. Dia banyak bercerita tentang pengalaman dia mengajar dan belajar di UiTM. dia pun terangkan dekat ape itu D'Hoteliers? kenapa kene follow etika pakaian D'Hoteliers? 


kalau nak tahu, 


KENAPA KITA KENE FOLLOW ETIKA PEMAKAIAN D'HOTELIERS?

jawapan : sekarang banyak kes yg berunsurkan negatif yg di lakukan oleh students. dan pada pandangan awam lagi lagi kaki tangan U***, jikalau sesuatu buruk yg berlaku di luar kampus yg dilakukan oleh pelajarnya mesti pelajar fakulti hotel akan di pandang serong. kerana pada pandangan awam, pelajar yg melalui program pengurusan Hotel & Pelancongan adalah pelajar yg mempunyai budaya pergaulan yang bebas atau lebih dikenali sebagai sosial. So utk mengubah persepsi khalayak ramai, KP semester lepas telah mengeluarkan etika cara pemakaian ahli D'Hoteliers.

okay balik pada cerita modul semester 2. seperti biasa aku akan berada di dalam satu kelas dengan nasuha, E, dan kembarku mieza. Se, ni lebih menarik dari sem lepas kerana Cik Ayeinsyah(P. Pegawai Kebudayaan) yg menjaga kami. kitorang ade main games tauu. haa salah satunya ni lah. kene lukis muka partner. aku partner dengan nasuha. dan ini lah hasilnya lukisan muka aku yg telah di lukis oleh cik nasuha. 


*sama tak?*

MODUL SEM 2 DIPLOMA SENI KULINARI
Hari : Jumaat
Tarikh : 14 Januari 2011
Lokasi : Pusat Hidayah & 10C2


GAMES 

autograph
lukis kawan
pementasan (Bangau Oh Bangau)
Telefon buruk
UiTM 2088
Sayang, Sayang
Personaliti
Dialog Sahabat
pasif (0) asertif (+) agresif (-)


No comments:

Post a Comment